მანიგრამი
უკან დაბრუნება
ტარიფები
ტარიფი | ვალუტა |
თანხის 1%-დან მინ. 2 USD, EUR | USD, EUR |
0.01 - 2 700.00 GEL - ფიქსირებული 4 GEL |
GEL |
2 700.01 - 27 000.00 GEL - თანხის 0.4% |
ტარიფი | ვალუტა |
თანხის 1%-დან მინ. 2 USD, EUR | USD, EUR |
0.01 - 2 700.00 GEL - ფიქსირებული 4 GEL |
GEL |
2 700.01 - 27 000.00 GEL - თანხის 0.4% |
„ჩვენ ვიყენებთ მზა ჩანაწერებს, რათა დაგეხმაროთ ვებსაიტზე ეფექტურად ნავიგაციასა და ფუნქციების შესრულებაში. დეტალურ ინფორმაციას მზა ჩანაწერების შესახებ იხილავთ ქვემოთ თითოეული თანხმობის კატეგორიის მიხედვით.
„ჩვენ ვიყენებთ მზა ჩანაწერებს, რათა დაგეხმაროთ ვებსაიტზე ეფექტურად ნავიგაციასა და ფუნქციების შესრულებაში. დეტალურ ინფორმაციას მზა ჩანაწერების შესახებ იხილავთ ქვემოთ თითოეული თანხმობის კატეგორიის მიხედვით.
მზა ჩანაწერების, რომლებიც კლასიფიცირებულია როგორც „აუცილებელი“, ინახება თქვენს ბრაუზერში, რადგან ისინი აუცილებელია საიტის საბაზისო ფუნქციონალის უზრუნველსაყოფად.
ასევე, ვიყენებთ მესამე მხარის მზა ჩანაწერებს, რომლებიც გვაძლევს საშუალებას გავაანალიზოთ, როგორ იყენებთ ვებსაიტს. ეს მზა ჩანაწერები თქვენს ბრაუზერში მხოლოდ თქვენი წინასწარი თანხმობით იქნება შენახული.
თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ გააქტიუროთ ან გამორთოთ ზოგიერთი ან ყველა მზა ჩანაწერი, თუმცა ზოგიერთი მათგანის გამორთვამ შესაძლოა გავლენა მოახდინოს ვებგვერდის გამოყენების გამოცდილებაზე.“
„აუცილებელი“ მზა ჩანაწერები აუცილებელია საიტის საბაზისო ფუნქციების უზრუნველსაყოფად, როგორიცაა უსაფრთხო ავტორიზაცია ან თანხმობის პარამეტრების დაყენება. ეს მზა ჩანაწერები არ ინახავს თქვენ პერსონალურ მონაცემებს;
„ფუნქციური“ მზა ჩანაწერები ეხმარება ვებსაიტს გარკვეული ფუნქციების შესრულებაში, მაგალითად, სოციალურ ქსელებში ვებგვერდის შინაარსის გაზიარება, უკუკავშირის შეგროვება და სხვა მესამე მხარის ფუნქციების უზრუნველყოფა;
„ანალიტიკური“ მზა ჩანაწერები გამოიყენება იმის გასაგებად, როგორ ურთიერთობენ მომხმარებლები ვებსაიტთან. ეს მზა ჩანაწერები იძლევიან ინფორმაციას ისეთ მონაცემებზე, როგორიცაა ვიზიტორთა რაოდენობა, ტრაფიკის წყარო და სხვა;
„წარმადობის“ მზა ჩანაწერები გამოიყენება საიტის ძირითადი წარმადობის ინდიკატორების ანალიზისა და გააზრებისთვის, რაც ხელს უწყობს მომხმარებლისთვის უკეთესი გამოცდილების მიწოდებას;
„რეკლამის“ მზა ჩანაწერები გამოიყენება ვიზიტორებისთვის პერსონიზირებული რეკლამის წარსადგენად იმ გვერდების საფუძველზე, რომლებიც წარსულში მოინახულა, ასევე სარეკლამო კამპანიების ეფექტიანობის გასაანალიზებლად“.